HEEEEEJ

Halloj mina vänner. Längesen!
 
Tänkte bara göra en liten uppdatering.. men tuvärr så betyder inte det här att jag ska börja blogga igen.
Ville bara höra hur ni har det och så. 
 
Det har hänt ganska mycket saker på sista tiden. Mitt liv har gått lite uppochner... Men just nu mår jag bra och sååå. Och varför jag mår bra är för att jag har fantastiska vänner som stöttar mig genom allt och dem gör mina dagar. Speciellt Frida. Min ängel. 
 
Det är påsklooooooov och det är så jävla skönt. Har haft ganska mycket och göra i skolan på sistonde så det är najs. 
Har faktiskt inge speciella planer på lovet förutom att jag ska till Emilias mormor och rida lite nån dag. Ska bli lite kul!!! 
 
Men jag ville bara skriva ett litet inlägg för att se hur det känns.
Peace out.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback