Unboxing ELF paket


Dagens outfit<33

Idag har jag varit med Frida. Vi åkte ner med mamma på stan för att klippa mig. Då åt vi oxå på subway. Jag ÄLSKAR Subway. Men iallafall, sen kom Sofia för att jag skulle locka hennes hår för skolfotot imorgon. Men nu har båda åkt hem och jag sitter och tittar på Idol. Men här kommer lite bilder :) Puss
Tröja ifrån: H&M (tror jag)   Tights ifrån: H&M
Mina älsklingar
Tränings bh ifrån: Stadium (där har jag bytt om till mysis)

Dagens outfit

 
Tröja ifrån: Gina Tricot      Byxor ifrån: Vero Moda
 
 

Min dag <3

Halloj. Nu har inte jag bloggat på två dagar för att jag inte har hunnit. Men nu har jag tid så nu ska jag blogga mycket. Igår så var jag på marknaden med Ebba och Celin. Vi hade skit kul. Vi åkte lite karuseller och gick runt och titta lite. Jag köpte en OBEY tröja som jag slänger in en bild på sen. Den tycker jag är skiiit snygg. Men sen så fick jag punka...så jag fick gå hela vägen hem men det gick bra. Sen kom mina kusiner för vi skulle åka till min mormor och fira henne. Sen när vi kom hem körde vi lite mörkkurragömma och gick och la oss. Drömde en mardröm :( men sov ändå bra. Sen kl halv tio så vakna vi och gick upp och åt frukost. Sen åkte Jag, Amanda och Melinda till marknaden. Vi åkte lite karuseller och köpte remmar. När vi var klara så kom dom och hämta oss för vi skulle åka gocart. Men innan dom kom så gick vi till rocklunda stallet och klappa och mata lite hästar. Sen åkte vi till hälla för att åka gocart. Jag kan bara säga att det är en av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv! Det var verkligen skit kul! Det var bara min och mina kusiners familj som åkte förutom mammorna för dem var på möhippa. Men jag kom näst sist på gocarten :(.. Men man åkte så jäkla fort och ja..jag tycker alla borde prova det. Så det här var vad jag gjort dem här senaste dagarna.. Puss <33
 

Myser <33

Gokväll, just nu myser jag med Harry Potter och Annica Englund. Jag älskar henne. Hon har bara en sån skön personlighet. Men godnatt, hoppas ni sover gott så ses vi imorn.. Puss <33
 

Hur spenderar jag min fredagkväll?


Gooodis

Idag så har vi jobat med teknik igen... Buuhu. Men iallafall. idag är det FREDAG! Jippieee. Som slutet på veckan och början på första ´´riktiga´´ skoldagen så fick vi godis. Nu slutar vi och jag ska hem till Frida. Men aa, här kommer lite bilder <33 Puss
 

Sen school tag (igår)


Lite bilder<33

Hejhej :) Jag kom hem från skolan för typ 1 timme sedan, jag åkte hem med Emilia och Celin. Men idag hade vi teknik -_- jag hatar teknik.. men iallafall så gjorde vi typ broar av sockerbitar. Men nu ska jag lägga upp lite bilder som jag tog under lektionen och bilder från förut och en bild på vad jag hade på mig idag. Hoppas ni gillar bilderna så hörsv vi! puss <3
Lite bilder från tidigare i somras <3

Bilder från lektionen :))
Vad jag hade på mig idag. Jeans från: H&M    Tröja från: Hollister
 

Haul :)


Ny!

Hej! Vad kul att du har hittat hit. Jag är ny med att blogga så vi är snälla mot varandra :) Jag ska försöka blogga varje dag men ibland är det lite jobbigt med skolan och sånt men ja! Hoppas ni kommer tycka om den här bloggen så ses vi :) puss