Hej!!

Hallojsan, vet att det var länge sen jag gjorde ett inlägg men jag har goda anledningar. Först så har jag inget att skriva om, sen så har det varit jäävligt mycket med skolan så jag hinner inte typ. Men idag hade vi elevens val och det var jättekul, jag, Ebba, Celin och Kajsa var i en grupp och vi tog foton, vi tog alla möjliga slags foton. Sen så var det skoljoggen, skitjobbig men aa. Så nu tänkte jag lägga upp lite bilder som vi tog från min kamera. Om du går in på ebbas blogg så får du se mer bilder från hennes kamera. Länkar hennes blogg här: http://iamme.blo.gg .
Det blev bara tre fina bilder så aa, men jag tror hon har lagt upp foton men om inte så döda mig ej. 
Taco hej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback