HEEJ

Elu <3
Nu är det höstlooooov!! :)
Äntligen! Som jag har väntat.
Idag ska jag till farfar och träffa min efterlängtade Alice <3
Sen nån gång under höstlovet så ska jag följa med Emilia till stallet och sova hos hennes mormor.
Ni ska veta hur länge vi har väntat på det haha.
Men det ska bli jätte kul att rida :)
Sen på måndag efter höstlovet så är det något möte till Here 4 U.
Sen går jag bara en vecka innan jag åker till Dubai!!!
Fy fan va kul! 
Värme här kommer jag!
Men vi ska vara där i en vecka.
Oh juste. Jag får inte glömma att på söndag så ska jag på Bruno Mars med gården!
Shiiit vad kul jag kommer ha dem här kommande veckorna. :)
Men där fick ni vad som kommer hända i mitt liv just nu så kommer kanske inte ha så mycket tid för att blogga. Hoppas att ni förstår!
Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback